Levering & Retourneren
Verzending
Nederland, België
Op werkdagen geldt: bestel vandaag voor 18:00, en je pakket gaat vandaag nog de deur uit. Je pakket wordt de volgende dag bij je bezorgd. Bestel je in het weekend of op een nationale feestdag? Dan wordt je pakket de eerst volgende werkdag meteen verzonden.
- Voor bestellingen binnen Nederland en België hanteren we een vast tarief van €4,95 verzendkosten. Bij bestellingen vanaf €50,- is de verzending gratis.
Duitsland, Frankrijk en de rest van Europa
Hetzelfde geldt qua verzending in Nederland & België, enkel duurt de levertijd 1 of 2 dagen langer. Dit ligt aan de postdienst.
- Voor bestellingen naar Duitsland en andere EU landen geldt een vast tarief van €6,95 verzendkosten. Bij bestellingen vanaf €100,- is de verzending gratis.
Bestelling volgen
Wanneer je bestelling verzonden is, ontvang je automatisch een e-mail van ons, met hierin de Track & Trace-code, zodat je op elk moment de status van jouw pakketje kunt volgen. Houd er wel rekening mee dat het soms even kan duren voordat deze tracking code werkt en zichtbaar is.
Retourneren & Ruilen
Als je een artikel wilt retourneren bij STEAMRS, zorg er dan voor dat het voldoet aan onze retourvoorwaarden om ervoor te zorgen dat we de retourzending kunnen accepteren. Onze voorwaarden zijn als volgt:
- De bestelling moet binnen de retourperiode van 14 dagen na levering van het pakket geretourneerd worden.
- Het artikel moet in de originele verpakking, inclusief alle bijbehorende accessoires en in onbeschadigde staat geretourneerd worden.
- Heb je een gratis cadeau van ons bij je bestelling gekregen? Dan dient deze mee geretourneerd te worden. Zo niet, dan wordt uw retour afgekeurd.
Hoe vraag ik een retour aan? - Log in en vraag een retourmelding aan binnen je klanten-account, of;
- Mail naar info@steamers.nl met je ordernummer, reden voor retour, en volledige naam om een retouraanvraag te plaatsen. Je ontvangt van ons een retourlabel.
FAQ
Wat is jullie retourbeleid?
Ons retourbeleid is super simpel! Je hebt 14 dagen, vanaf de datum dat je pakket bezorgd is, om een retouraanvraag te starten.
Retour je product in de originele verpakking, inclusief alle accessoires. Heb je een gratis product ontvangen bij je bestellen? Ook dit product mee retourneren, anders wordt je retour afgewezen.
Log in in je klantenaccount om een retour van je bestelling aan te vragen, of mail een retouraanvraag met je ordernummer naar: info@steamers.nl. Je ontvangt van ons een retourlabel en hoeft hier niet zelf voor te betalen.
Heb je een incorrect, of beschadigd product van ons ontvangen? Neem dan alsjeblieft zo snel mogelijk contact met ons op en wij staan met heel veel liefde voor je klaar om dit snel en netjes voor je op te lossen!
Kan ik mijn bestelling nog omruilen?
Binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket is het nog mogelijk om te ruilen. Wil je toch liever een andere kleur of ander product? Wij kunnen dit netjes en snel voor je regelen. Je zou ons een groot plezier doen als het product nog niet gebruikt is. Mail naar info@steamers.nl met je ordernummer en reden voor "omruilen" en wij gaan dit meteen voor je regelen.
Hoe vraag ik een retour aan?
Log in en vraag een retourmelding aan binnen je klanten-account, of;
Mail naar info@steamers.nl met je ordernummer, reden voor retour, en volledige naam om een retouraanvraag te plaatsen. Je ontvangt van ons een retourlabel.
Is retourneren gratis?
Ja, retourneren is gratis. Je ontvangt van ons een retourlabel om je pakket te retourneren - binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Je geld wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retour teruggestort op je rekening. We sturen je een e-mail om je te laten weten dat het onderweg is! Als je je terugbetaling niet hebt ontvangen en het is 10 werkdagen geleden dat je onze e-mail hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@steamers.nl.

Geavanceerde kledingverzorging met de nieuwste technologie – voor snelle, krachtige en professionele resultaten.
Shop Collectie