Deze website is gelimiteerd voor uw browser. Wij raden u aan om over te schakelen naar Chrome, Safari, Firefox of Edge.

NU: Tijdelijke feest-korting op alle artikelen!

Besteld voor 18:00 morgen in huis

Gratis verzending voor alle orders boven €50,-

Gratis retourneren More info

Garantie STEAMRS

Bij ons staan klanten beleving en kwaliteit áltijd op nummer 1 en wij zullen altijd zorgdragen voor tevreden klanten.  

Op al onze elektrische producten - verkocht via onze officiële website www.steamers.nl - geldt een 1-jaar fabrieksgarantie.
Deze garantie is een aanvulling op, en niet een vervanging van, de rechten die klanten hebben volgens de consumentenwet. Consumenten hebben het recht om te kiezen voor service onder de garantie of onder hun consumentenrecht.

STEAMRS biedt de garantie dat het elektrische product, tot 1 jaar na de originele aankoopdatum op de officiële website (www.steamers.nl) werkt zonder defecten, echter onder de voorwaarden dat het product enkel wordt gebruikt volgens de voorschriften van STEAMRS voor het product, inclusief de handleiding van het product en de technische specificaties etc. De garantie geldt enkel voor het product wat de klant heeft gekocht voor eigen gebruik en niet voor re-sale. 


De garantie geldt niet op
(a) producten die werden gekocht via andere kanalen dan de website www.steamers.nl
(b) problemen die optreden meer dan een jaar na de originele aankoopdatum van STEAMRS via de website;
(c) cosmetische schade, inclusief maar niet gelimiteerd tot krassen, deuken en gebroken plastic;
(d) beschadigd door externe oorzaken, inclusief maar niet uitgesloten tot ongelukken, misbruik, verkeerd gebruik, contact met vloeistoffen, vuur;
(e) schade veroorzaakt door het gebruiken van het product buiten de voorgeschreven voorschriften van STEAMRS voor het product, inclusief de product handleiding, technische specificaties, etc.; of
(f) een product dat is aangepast: product waar zelf aan gesleuteld is door de klant.

Wanneer de klant een geldige claim toestuurt die onder de garantie van STEAMRS valt, zorgt STEAMRS ervoor dat:  
(a) het product gerepareerd wordt; of
(b) het product vervangen wordt

Nederlands

Klachtenprocedure

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij uiteraard kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Ook al is het ons doel om naast de hoogste kwaliteit in producten, ook de hoogste kwaliteit in klanten-service te bieden: het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.

1). We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@steamers.nl. Ons team zal er alles aan doen om het probleem voor u op te lossen.

2). Heb je het probleem aan ons voorgelegd, maar wil je de klacht desondanks ook indienen bij een andere autoriteit, dan kan dit via The European Online Dispute Resolution (ODR) platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Ons retourbeleid

English

Warranty & Complaints

We do our best to display products on our website as completely and accurately as possible. Does the product seem different than expected? You can send it back, only if unopened and in the original packaging, within the reflection period of 14 days.

We offer a 1-year warranty period for all of our electronic STEAMRS products, purchased on our official website (www.steamers.nl).

STEAMRS guarantees that the products comply with the agreement, the specifications stated in the offer and with reasonable requirements of reliability and/or usability. If you have a complaint, we would like you to send us an e-mail to info@steamers.nl. We will do everything in our power to help you and solve the problem.

If you have discussed your complaint with us, but you nevertheless wish to submit the complaint to another authority, you can do so via the European Online Dispute Resolution
(ODR) platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Return policy

Cart

U bespaart

Er zitten momenteel geen artikelen in je winkelmand.