Article 6 – Right of withdrawal

By products:

1. The consumer can dissolve an agreement regarding the purchase of a product during a cooling-off period of 14 days without giving reasons. The entrepreneur may ask the consumer about the reason for the withdrawal, but not oblige him to state his reason(s).

2. The cooling-off period referred to in paragraph 1 commences on the day after the consumer, or a third party designated in advance by the consumer, who is not the carrier, has received the product, or:

  • If the consumer has ordered several products in the same order: the day on which the consumer, or a third party designated by him, has received the last product. The entrepreneur may, provided he has clearly informed the consumer about this prior to the ordering process, refuse an order for several products with different delivery times.
  • If the delivery of a product consists of several shipments or parts: the day on which the consumer, or a third party designated by him, has received the last shipment or the last part;
  • In the case of agreements for regular delivery of products during a certain period: the day on which the consumer, or a third party designated by him, has received the first product.


For services and digital content that is not supplied on a material carrier:

3. The consumer can dissolve a service contract and a contract for the delivery of digital content that has not been delivered on a material carrier during 14 days without giving reasons. The entrepreneur may ask the consumer about the reason for the withdrawal, but not oblige him to state his reason(s).

4. The cooling-off period referred to in paragraph 3 commences on the day following the conclusion of the agreement.

Extended cooling-off period for products, services and digital content that is not supplied on a material carrier if information is not provided about the right of withdrawal:

5. If the entrepreneur has not provided the consumer with the legally required information about the right of withdrawal or the model form for withdrawal, the reflection period will expire twelve months after the end of the original reflection period determined in accordance with the previous paragraphs of this article.

6. If the entrepreneur has provided the consumer with the information referred to in the previous paragraph within twelve months after the commencement date of the original cooling-off period, the cooling-off period will expire 14 days after the day on which the consumer received that information.

Waarom kledingverzorging zo belangrijk is

Duurzaamheid

We gooien jaarlijks zo ongelofelijk veel kleding weg, onnodig. Vaak komt dit voor uit een impulsaankoop, aankoop van kledingstuks gemaakt van slechte kwaliteit, een product wat heel snel uit de mode raakt, of doordat een kledingstuk niet goed verzorgd wordt.

Textielvezels zijn zeer kwetsbaar

Iedere soort stof is opgebouwd uit een verschillende weving, en met verschillende soorten textielvezels. Zo kun je bijvoorbeeld een stof hebben gemaakt van bamboe vezels hebben. Wat men vaak niet door heeft is dat deze vezels kwetsbaar zijn en goed behandeld moeten worden. Vergelijkbaar met je eigen huid en haren.

Behoud van kleur en vorm

Correcte kledingverzorging helpt om de oorspronkelijke kleur en vorm van kledingstukken te behouden, waardoor ze er langer als nieuw uitzien.

Presentatie en uitstraling

Goed onderhouden kleding ziet er frisser en verzorgder uit. Dit draagt bij aan een positieve presentatie en geeft een goede indruk aan anderen.

Zelfvertrouwen

Het dragen van schone en goed onderhouden kleding kan bijdragen aan een positief zelfbeeld en zelfvertrouwen. Je voelt je vaak beter als je er goed uitziet.

Waar wij voor staan

Onze collecties

Met passie en toewijding verenigt STEAMRS oud-oma's trucs, met de nieuwste technologieën, om kleding te verzorgen. Wij geloven dat een extra vleugje liefde, gemak en zelfs plezier de kern moeten vormen van het kledingverzorgingsproces. Door te streven naar een samensmelting van tijdloze tradities en innovatieve vooruitgang, hebben wij een unieke collectie gecreëerd die het beste van beide werelden belichaamt.

Duurzaamheid en kwaliteit

Wij zetten ons in voor duurzaamheid, niet alleen in de producten die wij creëren, maar ook in de mentaliteit die we willen verspreiden. Door mensen aan te moedigen om bewust met hun kleding om te gaan, hopen we bij te dragen dragen aan een wereld waarin verspilling wordt verminderd en een nieuwe waardering ontstaat voor de items die we dagelijks gebruiken.

Ontstaan

Het idee om een verandering teweeg te brengen in de huidige manier van textiel-verzorging ontstond als een vonk van creativiteit. Al snel werden de eerste ontwerpen gemaakt voor een unieke, luxe en duurzame kledingstomer, die in een handomdraai alle kreukels moeiteloos laat verdwijnen. Ze zagen ook een kans om een apparaat te ontwikkelen dat niet alleen doeltreffend zou zijn, maar er ook nog eens elegant en stijlvol uitzag - iets wat tot dan toe ontbrak in de markt. Zo is onze droom ontstaan om met STEAMRS de manier waarop we onze kleding verzorgen te moderniseren.

Meer lezen

Duurzame producten

Kwaliteit en duurzaamheid staan centraal

24/7 klantenservice

Snelle en eerlijke klantenservice

Wij garanderen kwaliteit

Uitstekende garanties op onze artikelen

Same day shipment

Voor 18:00 uur op werkdagen

handstomer beige

De Naam

Onze naam "STEAMRS" symboliseert onze passie voor stoomtechnologie, een duurzame en effectieve manier om kleding te verzorgen. Tevens staat het woord "DREAMERS", als een herinnering dat dromen werkelijkheid kunnen worden wanneer we onze idealen nastreven. Samen vormen deze elementen de kern van ons bedrijf, dat is geworteld in onze toewijding om duurzaamheid te verweven met een stijlvolle levensstijl.

Bij STEAMRS streven we ernaar om jou de tools te bieden om bewust om te gaan met je kleding en jezelf en de wereld om je heen te inspireren. Samen creëren we een betere toekomst, één zorgvuldig verzorgd kledingstuk tegelijk.

Meer Steamy Vragen?